تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نجوای عاشقانه شهید همدانی با خداوند قبل از شهادت + فیلم

نجوای عاشقانه شهید همدانی با خدا در سوریه + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار حسین همدانی از فرماندهان 8 سال دفاع مقدس و از مستشاران ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود. مبارزات او از دوران دفاع مقدس همچنان ادامه داشت تا اینکه  در سال‌های اخیر در کسوت مدافعان حرم به سوریه رفت. سردار همدانی سال گذشته در جریان رشادت‌ها و  مبارزاتش در برابر تروریست‌ها، در تاریخ 16 مهرماه 1396  توسط نیروهای داعش در سوریه به شهادت رسید. 

ویدئوی زیر لحظاتی ناب از نجوای عاشقانه این سردار شهید با خداوند در همان روزهای فرماندهی‌اش علیه نیروهای تکفیری در سوریه را نشان می‌دهد. شهید همدانی با لحنی آرام و متواضع و با اشک و بغض با خداوند از در باز شهادت می‌گوید. 

 انتهای پیام/

 گفتگوی زیبای شهید همدانی با خداوند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نجوای عاشقانه شهید همدانی با خداوند قبل از شهادت + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..