تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دختری که لحظه قتل خود را ثبت کرد + فیلم

دختری که لحظه قتل خود را ثبت کرد+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی بشگاه خبرنگاران جوان، یک دختر برزیلی در حال جر و بحث با مرد 40 ساله همسایه بود که ناگهان درگیری لفظی بین آنها بالا گرفت.

مرد که مدعی بود دختر علیه او نشر اکاذیب کرده و موجب بدنامی او شده است در یک لحظه کنترل خود را از دست داد و دست به اسلحه برد. این در حالی بود که دختر در حال فیلمبرداری از درگیری بین خود و او بود بنابراین لحظه‌ای که مرد به سر او شلیک کرد در دوربینش ثبت شده است.

کمی بعد دختر به بیمارستان انتقال یافت اما بر اثر شدت خونریزی و جراحات وارده جان خود را از دست داد. گویا دختر جوان نیز مدعی شده بود که مرد همسایه مدام برای وی ایجاد مزاحمت می‌کند.

انتهای پیام/

 لحظه قتل دختر جوان توسط مرد همسایه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دختری که لحظه قتل خود را ثبت کرد + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..