تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشکل باد کردن باتری آیفون 8 جدی است! +تصاویر

معیوب بودن باتری آیفون 8 جدی است!به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هنوز مدت زیادی از رونمایی گوشی های هوشمند جدید اپل یعنی  آیفون 8 ، آیفون 8 پلاس و آیفون 10  و همچنین عرضه آنها نگذشته است که مشکلی جدی گریبانگیر آیفون 8 و 8 پلاس شده است.

برخی گزارش ها از باد کردن باتری این دو گوشی در  تایوان و ژاپن مخابره شد که موجب جدا شدن نمایشگر از بدنه آنها شده بود.

چندی پیش شرکت اپل ضمن اعلام بررسی موضوع به طور ضمنی این مشکل را تایید کرده بود و امیدوار بود با یک بروزرسانی نرم افزاری این مشکل را حل کند ، اما هنوز اوضاع آرام نشده بود که خبری دیگر مبنی بر همین نقص این بار از چین به گوش رسید.

یک شهروند چینی که گوشی آیفون 8 خود را از فروشگاه اینترنتی معتبر DJ.com خریداری کرده بود ، پس از آنکه جعبه را باز می کند و قبل از اتصال آن به شارژ متوجه جداشدن نمایشگر از بدنه بر اثر تورم باتری می شود و گوشی را به فروشنده باز می گرداند.

معیوب بودن باتری آیفون 8 جدی است!

با توجه با گزارش بالا این طور به نظر می رسد مشکل باتری های آیفون 8  و 8 پلاس نرم افزاری نبوده و احتمالا  به  توقف تولید و فراخوانی محصولات معیوب قبل از تبدیل شدن  این نقص به یک بحران و ضرر هنگفت ، نیاز است.

این مشکل ما را به یاد تجربه تلخ سامسونگ در سال گذشته درباره گلکسی نوت 7 می اندازد که این شرکت مجبور به فراخوانی همه گوشی های فروخته شده از این سری شد.

البته گفتنی است  در مورد فبلت گلکسی نوت 7 ، باتری این گوشی به شدت داغ شده و منفجر می شد و موجب آسیب های جسمی و ضرر های مالی متعددی شده بود.

در هر صورت باید دید اهالی کوپرتینیو میخواهند راه رقیب سنتی خود را در مورد گلکسی نوت 7 بروند یا قبل از تبدیل شدن این موضوع به یک بحران جدی چاره ای می اندیشند.

در ادامه برخی از تصاویر از مشکل باتری آیفون 8 را مشاهده می کنید.

معیوب بودن باتری آیفون 8 جدی است!

معیوب بودن باتری آیفون 8 جدی است!

معیوب بودن باتری آیفون 8 جدی است!

 

انتهای پیام/

باتری آیفون 8 متورم می شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشکل باد کردن باتری آیفون 8 جدی است! +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..