تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عرضه نسخه بتای مرورگر مایکروسافت اج برای آی او اس و اندروید

عرضه نسخه بتای مرورگر مایکروسافت اج برای آی او اس و اندروید

فناوری اطلاعات > اینترنت - مایکروسافت با حذف محدودیت‌های برنامه نویسی، نسخه بتای مرورگر معروف خود را برای سیستم عامل‌های آی او اس اپل و اندروید گوگل عرضه کرد.

 

به گزارش خبرآنلاین، پس از توئیت «جو بلفیور» از مدیران ارشد نرم افزار، کاربران آیفون و آی پد زین پس می توانند این اپلیکیشن را روی سیستم خود نصب کنند و از مزایای آن بهره مند شوند. پس از وارد کردن اپل آی دی و نصب، 24 ساعت بعد مرورگر فعال شده ولی کاربران اندرویدی باید ابتدا Edge Preview را نصب کنند و در ایمیل خود پیامک نصب از طریق گوگل پلی را دریافت کنند.

اج روی سیستم عامل جدید پس از خواندن صفحات مورد علاقه از روی دسکتاپ، اطلاعات لازم را روی موبایل منتقل می‌کند.

جزییات بیشتر را از طریق این لینک دنبال کنید.

 

 

5656

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عرضه نسخه بتای مرورگر مایکروسافت اج برای آی او اس و اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..