تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مادربزرگ 90 ساله که روستای خود را به گالری تبدیل کرده است!

تبدیل روستا به گالری , «اگنس» که قبلا کشاورزی می‌کرده با استفاده از رنگ آبی شاد و یک قلم موی کوچک طرح گل پیچیده با الهام از موراویان سنتی (اثر هنری جنوب چک) می‌کشد.

تبدیل روستا به گالری

تبدیل روستا به گالری , مادربزرگ ۹۰ ساله اهل جمهوری چک با الهام از روستای لهستانی که در آن هر خانه‌ای با گل‌های رنگارنگ پوشیده شده تصمیم گرفته زادگاهش را به همان اندازه زیبا کند و هر بهار و تابستان را صرف تزئین در‌ها و پنجره‌های روستایش با طرح‌های زیبا می‌کند.

تبدیل کردن روستا به گالری

«اگنس» که قبلا کشاورزی می‌کرده با استفاده از رنگ آبی شاد و یک قلم موی کوچک طرح گل پیچیده با الهام از موراویان سنتی (اثر هنری جنوب چک) می‌کشد. باوجودی که همه او را تحسین می‌کنند و تصاویر و ویدئوهایش در همه نقاط دنیا دیده شده، اما او تاکید می‌کند که این کار را فقط برای لذتش انجام می‌دهد.

سن واقعا فقط یک عدد است به خصوص زمانی که پای خلاقیت در میان باشد.

تبدیل روستا به گالری تبدیل کردن روستا به گالری تبدیل روستا به گالری تبدیل کردن یک روستا در چک به گالری تبدیل روستا به گالری تبدیل کردن یک روستا در چک به گالری تبدیل روستا به گالری تبدیل کردن یک روستا در چک به گالری تبدیل روستا به گالری تبدیل کردن یک روستا در چک به گالری تبدیل روستا به گالری تبدیل کردن یک روستا در جمهوری چک به گالری

برترین ها

اخبار مرتبط :



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مادربزرگ 90 ساله که روستای خود را به گالری تبدیل کرده است!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..