تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شورای انتخاب جشنواره تئاتر کودک معرفی شد

شورای انتخاب دو بخش کودک و نوجوان جشنواره تئاتر کودک معرفی شدبه گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از روابط عمومی بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان؛ از سوی دبیرخانه جشنواره شورای انتخاب بخش‌های تئاتر کودک و تئاتر نوجوان متشکل از حسن دادشکر, مجتبی مهدی، هنگامه مفید، مریم معترف و ناصر آویژه معرفی شدند.

حسن دادشکر بازیگر و کارگردان پیشکسوت تئاتر کودک و نوجوان ، مجتبی مهدی نویسنده و کارگردان شناخته شده این حوزه در کنار هنگامه مفید نویسنده و کارگردان پیشکسوت تئاتر عروسکی و کودک و نوجوان، مریم معترف بازیگر و کارگردان تئاتر و تئاتر عروسکی و ناصر آویژه نویسنده، بازیگر و کارگردان تئاتر کودک و نوجوان ارزیابی آثار رسیده به بخش‌های کودک و نوجوان را آغاز کردند.

بنا به اعلام دبیرخانه بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در بخش کودک 63 اثر و در بخش نوجوان 49 اثر متقاضی حضور در جشنواره بوده‌اند که پس از ارزیابی شورای انتخاب در هر بخش 8 اثر به جشنواره راه پیدا خواهند کرد.

بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با دبیری مریم کاظمی در آذرماه سال 1396 و در شهر تاریخی همدان برگزار می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شورای انتخاب جشنواره تئاتر کودک معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..