تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خاموشی همیشگی چت آنلاین ای او ال بعد از ۲۰ سال

خاموشی همیشگی چت آنلاین ای او ال بعد از ۲۰ سال

به گزارش خبرآنلاین، مدیران کمپانی می‌گویند از 15 دسامبر به بعد سرویس چت ای او ال را به صورت دائمی قطع کرده و کاربران بعد از آن نمی‌توانند وارد سیستم شده و تمام پیام ها پاک می‌شوند.

البته سرویس ایمیل روی aim.com همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد. مایکل آلبرس قائم مقام ارتباطات در Oath در این باره متذکر شد که AIM اسیر فناوری های جدید ارتباطاطی شد و فرهنگ چت و گفت و گوی آنلاین با اپلیکیشن های جدید متحول شد و بنابراین فناوری قدیمی ای او ال نمی توانست وارد راه جدید شود.

چت آنلاین ای او ال بعد از ایمیل مهم ترین پیام رسان و سیستم ارتباطاتی بود که در سال 1997 دنیای آی تی  و کاربرانش را به خود مشغول کرد. این چت در سال 2001 بیش از 100 میلیون کاربر رجیستر شده داشت.

آن زمان رقیب بزرگش مایکروسافت بود که پیام‌های مایکروسافتی را روی پلتفرم خود مسدود کرد.

ای او ال در سال 2001 با تایم وارنر ادغام شد.

با ظهور انقلاب پیامکی، چت گوگل و شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و ... عملا ای او ال از نفس افتاد.

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خاموشی همیشگی چت آنلاین ای او ال بعد از ۲۰ سال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..