تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استعدادهایی که در جشن تولد اینستاگرام شکوفا شد

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ واژه اینستاگرام ترکیبی از دو واژه Instant Camera و Telegram به معنی پیام‌رسانی فوری از طریق عکس و دوربین است. این شبکه اجتماعی، امروزه در میان کاربران خود از محبوبیت خاصی برخوردار است.

اینستاگرام در اکتبر سال 2010  راه اندازی شد و این امکان را برای کاربران خود فراهم  کرد تا به وسیله آن عکس‌ها و ویدیوها را به اشتراک بگذارند.

اینستاگرام همچنین این قابلیت را دارد که عکس‎ها و فیلم‎های آن در شبکه‎های دیگر اجتماعی همچون فیسبوک، توییتر، تامبلر  و فیلکر به استراک گذاشته شود.

روزانه هزاران نفر از این شبکه اجتماعی استفاده می کنند تا با پست هایی که به اشتراک می گذارند دوستان و دنبال‌کنندگان خود را از امورشان آگاه سازند.

امروز 7 اکتبر به مناسبت سالروز راه‎اندازی این شبکه اجتماعی و هفت ساله شدن آن، صفحه اینستاگرام مختص این پست های خلاقانه کاربران را به اشتراک گذاشت.

گفتنی است؛ در میان این پست ها، پستی از یکی از کاربران ایرانی هم دیده می شود که با خلاقیت خود و کنار هم قرار دادن ماشین های اسباب بازی ، لوگوی اینستاگرام را طراحی می کند.

در ادامه تعدادی از این پست های خلاقانه را مشاهده می کنید.

 



 انتهای پیام/

پست شبکه اجتماعی  اینستاگرام به مناسبت  جشن تولد 7 سالگی اش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استعدادهایی که در جشن تولد اینستاگرام شکوفا شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..