تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هارد ۱۴ ترابایتی وسترن دیجیتال را ببینید

 

به گزارش خبرآنلاین، هارد Ultrastar Hs14 در سایز 3.5 اینچی تعریف شده و اولین بار است که در جهان چنین حجمی در داخل یک درایو تعبیه شده است.

البته تنها اشکالش این است که شما نمی توانید آن را خریداری کنید چرا که فروشی نیست!

در واقع این هارد مخصوص دیتاسنترها ساخته شده و به کاربران انترپرایز و نه کاربر عادی فروخته می‌شود.

هارد مذکور با نام برند HGST ساخته شده و در محیط کلود و دیتاسنتر استفاده خواهد شد و به گفته مهندسان وسترن دیجیتال 40 برابر حجم کنونی در بازار و دو برابر قدرت نوشتاری کنونی است.

فناوری به کاررفته در این درایو 3.5 اینچی موسوم به SMR است که به صورت HelioSeal ساخته شده است. در واقع درایو با هلیوم مهر و موم شده است و به همین خاطر اجازه تعبیه دیسک ظریف‌تر و تعداد بیشتر دیسک را با هدف کاهش هزینه و خنک سازی به موقع و بهینه سازی مصرف انرژی می‌دهد.

 

5656

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هارد ۱۴ ترابایتی وسترن دیجیتال را ببینید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..