تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شعرهای سپهری مخاطب را جذب می‌کند

براتی‌پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

شعرهای سپهری انسان را جذب می کندعباس براتی‌پور شاعر، در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص شعرهای سهراب سپهری گفت: شعرهای سهراب سپهری، آثار بسیار خوبی هستند. آثار این شاعر زبان بسیار سلیس، روان و دل‌نشینی دارد. هنگامی که یکی از شعرهایش را می‌خوانیم، به نتیجه خوبی می‌رسیم. به گونه‌ای است که انسان را جذب می‌کند. به عنوان مثال می‌گوید «تا شقایق هست، زندگی باید کرد». تکه‌های زیبایی در شعرهای سهراب سپهری وجود دارد. تفاوت این شاعر با شاعران دیگر در این است که حرف جدیدی می‌زند. 

وی افزود: شعر مانند آیینه است؛ وقتی شعری را می خوانیم خودمان را در شعر می‌بینیم. اشعار سهراب سپهری هم این‌گونه است. این شاعر روح لطیفی دارد. حتما نباید به صورت جدول ضربی شعر بگوییم. در آثار سهراب سپهری تکه‌های زیبایی وجود دارد که برخی آن را خوشنویسی می‌کنند. درست است سهراب سپهری شعرهای طولانی دارد؛ اما در شعرهایش قسمت هایی وجود دارد که به تمام شعر می ارزد. این شاعر روح لطیفی داشت. به سفر رفته  و مکاتب ادبی مختلف را مطالعه کرده بود.

این شاعر با اشاره به خاطره خود از شعرهای سهراب سپهری اظهار کرد: در جلسات شعری که در حوزه هنری داشتم، برخی جوانان را می‌دیدم که شعر می خواندند. پس از آنکه آنها شعرشان را می خواندند، متوجه می شدم شعرهای سهراب سپهری را مطالعه کرده اند. به آنها می گفتم خوب است شعرهای این شاعر را می‌خوانید. سهراب سپهری شاعر تاثیرگذاری بود و جوان‌ها بیشتر به این شاعر توجه داشتند. به دلیل آنکه زبان شعرهایش لطیف  و آهنگین بود. بیشتر دخترها و پسرهای جوان جذب شعرهای سهراب سپهری می‌شدند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شعرهای سپهری مخاطب را جذب می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..