تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مردی که کودکان را برای پیوستن به داعش ترغیب می کرد، کیست؟+عکس

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛   به گزارش دیلی میل، وی که به شغل داروسازی مشغول بود، به دو کودک انگلیسی ویدیویی از سربریدن مردم توسط داعش نشان داده بود و به آن‌ها گفته بود هرکسی که ضد اسلام صحبت کرد را باید بکشید.

قمرا همچنین به این کودکان گفته بود که تروریست‌های داعش آدم‌های بدی نیستند و در پاسخ به سوالی که این کودکان پرسیده بودند چگونه آدمی حاضر است که اسیران را سر بزند گفته بود که اگر به خدا معتقد باشی این کار را انجام خواهی داد.

منبع:ایسنا

انتهای پیام/

اقدام عجیب مرد داروساز برای جذب کودکان به داعش



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مردی که کودکان را برای پیوستن به داعش ترغیب می کرد، کیست؟+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..