تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهم‌ترین عامل بازدارنده در مقابل تهدیدات دشمن از نگاه رئیس مجلس

مهم‌ترین عامل بازدارنده در مقابل تهدیدات دشمن از نگاه رئیس مجلس

سیاست > مجلس - ایرنا نوشت: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: استقامت و روحیه مجاهدت مردم ایران در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی عاملی بازدارنده در مقابل تهدید دشمن بوده است.

علی لاریجانی عصر جمعه در آیین یادواره ٢٣٤ شهید دفاع مقدس و یک شهید مدافع حرم بخش بیضاء شهرستان سپیدان افزود: رهبری روحانیت شیعه به نحوی است که در قلب مردم نفوذ دارد و در زمان جنگ با رهبری امام راحل که ایستادگی را به مردم آموخت، توانستیم موفق شویم.

وی اظهار کرد: در آن زمان، روحیه شهادت و مجاهدت در بین مردم توسط امام خمینی (ره) ایجاد شد و مردم با عشق، دانشگاه و کارخانه را با سرافرازی رها می‌کردند تا از کشور دفاع کنند و این استقامت و روحیه مجاهدت باعث بازدارندگی دشمنان شده که دستاورد بزرگی است.

رئیس مجلس در ادامه ولایت فقیه را عامل پایداری و ستون اصلی جامعه دانست و گفت: گذر از مقاطع حساس در تاریخ انقلاب به خوبی گویای اهمیت پیروی از ولایت را نشان می دهد.

وی اظهار کرد: یکی از عوامل مهم پیروزی انقلاب اسلامی این بوده است که مردم دل در گروی رهبری و ولایت فقیه داشته و دارند. 

29216




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهم‌ترین عامل بازدارنده در مقابل تهدیدات دشمن از نگاه رئیس مجلس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..