تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امین تارخ، یازدهمین مهمان فریدون جیرانی در «سی و پنج»

امین تارخ، یازدهمین مهمان فریدون جیرانی در «سی و پنج»

فرهنگ > سینما - سری جدید برنامه اینترنتی «سی‌ و پنج» که تا کنون ۱۰ قسمت آن با اجرا و سردبیری فریدون جیرانی به صورت زنده پخش شده است، شنبه ۱۵ مهر در یازدهمین قسمت میزبان امین تارخ خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فریدون جیرانی در یازدهمین قسمت از سری جدید برنامه «سی و پنج»، میزبان امین تارخ خواهد بود. این برنامه ساعت ۹ شب به صورت زنده روی سامانه‌ تی‌وی‌نت (tvnet.ir) پخش می‌شود.

کیومرث پوراحمد، جواد عزتی، هومن سیدی، پیمان قاسم‌خانی، منیژه حکمت، حامد بهداد، حمید نعمت‌الله، محمدمهدی عسگرپور و ویشکا آسایش و رامبد جوان مهمانان قبلی برنامه زنده «سی‌ و پنج» بوده‌اند.

فصل قبلی «برنامه ۳۵» به صورت تولیدی برای مخاطبان پخش می‌شد اما سری جدید این برنامه، شنبه‌ها رأس ساعت ۹ شب به وقت تهران روی سامانه‌ تی‌وی‌نت به صورت زنده پخش می‌شود.

همچنین پس از پخش زنده این برنامه‌، تکرار ضبط‌شده آن روی چهار سامانه «فیلم‌نت»، «پلان»، «تی‌وی‌نت» و «آی‌نت» قرار خواهد گرفت و مخاطبان می‌توانند برنامه را مجددا تماشا یا دانلود کنند.

 

57243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امین تارخ، یازدهمین مهمان فریدون جیرانی در «سی و پنج»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..