تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانشجویان دانشگاه‌های تهران و خواجه نصیرالدین طوسی بورسیه می‌شوند

در همایش نو ورودی‌های دانشگاه خواجه نصیرالدین مطرح شد؛

دانشجویان دانشگاه‌های تهران و خواجه نصیرالدین طوسی بورسیه می‌شوندبه گزارش  خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام سید فخرالدین طباطبایی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در همایش دانشجویان نو ورودی دانشگاه صنعتی خواجه از تاسیس حوزه علوم اسلامی دانشجویان در سال تحصیلی جاری خبر داد و افزود: توسعه فرهنگ کتابخوانی و تشکیل حلقه های دینی در خوابگاه ها و دانشکده ها مسائلی است که نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه در حال پیگیری آن است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: برپایی نماز جماعت در سطح تمامی دانشکده ها و برگزاری اردوهای یک روزه و چند روزه تفریحی و آموزشی گوشه ای از فعالیت های ما در سال تحصیلی جدید خواهد بود.

تهیه کتب دانشگاهی دانشجویان برتر دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی

همچنین قلم چی، مدیر موئسسه علمی‌ آموزشی قلم چی در این همایش آمادگی خود را جهت تهیه کتب دانشگاهی دانشجویان برتر دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی اعلام کرد.

قلم چی با بیان اینکه در چند سال پیش در جشن ۸۰ سالگی دانشگاه تهران آمادگی خود را برای بورسیه ۵۰۰ دانشجو اعلام کردم، افزود: پس از چند سال و با الحاق چند موئسسه دیگر تعداد دانشجویان بورسیه به ۱۲۰۰ دانشجو رسیده است.

وی ملاک سنجش دانشجویان را کسب رتبه زیر ۱۰۰۰ در کنکور سراسری و داشتن معدل بالای ۱۷ در دانشگاه عنوان کرد و ادامه داد کسانی که بورسیه می شوند ماهانه ۲۰۰ هزار تومان نیز دریافت خواهند کرد.

مدیر موئسسه علمی‌ آموزشی قلم چی در خصوص امضا تفاهم نامه فیمابین این موئسسه و دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی خاطر نشان کرد: تعهدات ما با این دانشگاه در حال حاضر تا سقف ۱۰۰ دانشجو است که امیدواریم بتوانیم این تعداد را افزایش دهیم.

 قلم چی ادامه داد: علاوه بر دانشجویان بورسیه هر کدام از ۱۱ دانشکده این دانشگاه ۱۰ دانشجوی برتر خود را به ما معرفی خواهند کرد که این دانشجویان می توانند با ثبت نام در سامانه ای که به آنان معرفی خواهیم کرد کتب دانشگاهی خود تا سقف ۲۰۰ هزار تومان به ما معرفی کنند که ما برای آنان تهیه خواهیم کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانشجویان دانشگاه‌های تهران و خواجه نصیرالدین طوسی بورسیه می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..