تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فواید پوست موز/ با این گیاه خواب آرامی داشته باشید/ مراقب خطرناک‌ترین شکستگی بدنتان باشید/ مضرات مصرف بیش از حد ویتامین زیاد برای بدن

به گزارش خبرنگار گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛  حوزه کلینیک درنظر دارد تازه ترین دانستنی های پزشکی را در اختیار کاربران قرار دهد.

کاهش حمله ناگهانی آسم با مصرف ویتامینD

مطالعات جدید نشان می دهد مصرف مکمل های ویتامین D می تواند ریسک بروز حملات شدید آسم را به نصف کاهش دهد.

ویتامین زیاد، خوب نیست

طبق اعلام موسسه‌ ملی سلامت، مطالعه‌ای که روی ۴۰۰۰۰۰ نفر انجام شده است نشان می دهد مصرف روزانه‌ مکمل ویتامین باعث افزایش ریسک سرطان می‌شود. مطالعه‌ای جداگانه‌ای هم که روی زنان انجام شد دریافتند مصرف روزانه‌ مکمل، با افزایش خطر سرطان پوست ارتباط دارد.

فواید پوست موز/با این گیاه خواب آرامی داشته باشید/مراقب خطرناک ترین شکستگی بدن تان باشید/مصرف بیش از حد ویتامین زیاد برا بدن

مکمل کلسیم، استخوان‌ها را تقویت نمی‌کند

افرادی که روزانه مکمل کلسیم مصرف کرده بودند، بیشتر در معرض شکستگی استخوان لگن قرار داشتند! برای تامین کلسیم مورد نیاز بدن‌تان، بهتر است لبنیات بدون چربی، توفو و یا سبزیجات برگدار مصرف کنید.

کودک باید روزی چقدر آب بخورد؟

نوزادان تازه متولدشده تا 6 ماهگی به دلیل تغذیه با شیر مادر نیازی به آب ندارند چون 80 درصد حجم شیر را آب تشکیل داده است. بعد از این سن و با شروع غذای کمکی باید دادن آب را هم شروع کرد.سنین 5 تا 8 سالگی معمولا نوشیدن 5 لیوان آب در روز کفایت می کند. اگر کودک برای مدت طولانی در فضای باز بازی کند، بیش از 6-5 لیوان آب در روز نیاز دارد.

فواید پوست موز/با این گیاه خواب آرامی داشته باشید/مراقب خطرناک ترین شکستگی بدن تان باشید/مصرف بیش از حد ویتامین زیاد برا بدن

مراقب خطرناک ترین شکستگی بدن تان باشید

زنان بیش از مردان در معرض ابتلا به پوکی استخوان هستند، در زنان بالای 50 سال از هر سه زن یک نفر دچار پوکی استخوان است و در مردان بالای 50 سال نیز از هر 5 مرد یکنفر دچار این بیماری می شود.

چه بخوریم تا سنگ کلیه نگیریم؟

برای بسیاری از افراد، مصرف ۸ لیوان آب در طول روز کافی نیست و باید برای کاهش خطر سنگ کلیه حداقل روزی ۱۲ لیوان آب نوشید. حداقل نیمی از مایعات مصرفی فرد باید آب خالص باشد. نوشیدنی های شیرین، گازدار و حاوی کافئین احتمال شکل گیری سنگ کلیه را بالا می برند.

فواید پوست موز/با این گیاه خواب آرامی داشته باشید/مراقب خطرناک ترین شکستگی بدن تان باشید/مصرف بیش از حد ویتامین زیاد برا بدن

مضرات هدفون ها و هندزفری های غیرمجاز

متخصصان معتقدند استفاده بیش از اندازه از هدفون ها و هندزفری های غیرمجاز نه تنها خطر بروز کم شنوایی و پیرگوشی زودهنگام را تا حد قابل توجهی در میان نوجوانان و جوانان گسترش داده بلکه به مرز هشدار نیز رسانده است.

فواید پوست موز را بشناسید

فقط کافی است پوست موز را بر محل زگیل بمالید. این کار از ظهور مجدد زگیل در آینده هم پیشگیری می کند.پوست موز بسیار برای مراقبت از پوست پرفایده است. فقط کافی است پوست موز را بر روی صورت تان، به خصوص قسمت های مشکل دار، بمالید و ۳۰ دقیقه صبر کنید. این کار را هر روز انجام دهید تا نتیجه آن را ببنید.

پوست موز به حفظ آب پوست هم کمک می کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فواید پوست موز/ با این گیاه خواب آرامی داشته باشید/ مراقب خطرناک‌ترین شکستگی بدنتان باشید/ مضرات مصرف بیش از حد ویتامین زیاد برای بدن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..