تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشاهده موجود عجیبی در مصر که موجب وحشت یک غواص شد + تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تصاویری که  به تازگی " دارن هریس " با کمک تلفن همراهش حین غواصی در آب های مصر گرفته است موجب شوک و حیرت بسیاری شده است. این مرد 52 ساله  اهل بیرمنگام انگلیس حین غواصی در منطقه " غردقه " مصر با کمک گوشی آیفون اس پنج خود این دو عکس عجیب را شکار کرده است.

در این تصاویر یک موجود حبابی شکل که به صورت  اسکلت بدن انسان در آمده است در حالی که در بالای سر دو غواص شناور است دیده می‌شود.

مشاهده موجود عجیبی در مصر که موجب وحشت یک غواص شد + تصاویر

او که مدیر یک شرکت استخدامی در بیرمنگام است در این خصوص گفت : " ما در حال شنا در نزدیکی یک تپه دریایی بودیم که من شروع به گرفتن تعدادی عکس کردم. بعد از برگشت به خانه ام و زمانی که مشغول دیدن عکس ها بودم ناگهان متوجه این موجود عجیب شدم. بسیار ترسیده بودم. من به روح و یا هر چیزی مثل آن اعتقادی ندارم اما این موجود عجیب چیزی شبیه به روح یا مثل آن بود."

مشاهده موجود عجیبی در مصر که موجب وحشت یک غواص شد + تصاویر

 انتهای پیام/

ظاهر شدن شبح خیالی در زیر آب موجب وحشت غواص شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشاهده موجود عجیبی در مصر که موجب وحشت یک غواص شد + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..