تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعدام یک سرباز روس به دست داعش+عکس

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ «آناتولی کوتلیاروف» نماینده پارلمان شهر روستوف اعلام کرد که به احتمال قوی «زابالوتی رومن» یکی از دو نظامی که در سوریه به اسارت داعش درآمده بود، اعدام شده است.

کولتیارف به خبرگزاری اینترفاکس گفته که رومن «به احتمال قوی اعدام شد». وی افزود: اطلاعات مربوط به اعدام رومن را از «منبع موثق» دریافت کردم.

برخی منابع روسی نیز به نقل از معاون رئیس کمیته دومای روسیه خبر دادند که وی اعدام دو نظامی روس به نام‌های رومان زابالوتنی و گرگیوری تسورکان را تائید و اعلام کرد که این دو نظامی روس پس از امتناع از درخواست نیروهای داعش برای اعلام بیعت در مقابل دوربین‌های تلویزیونی برای پیوستن به این گروه تروریستی، کشته شده‌اند.

وزارت دفاع روسیه پیشتر اعلام کرده بود که هیچ اطلاعاتی از دستگیری نیروهای روسیه در سوریه ندارد.

اعدام یک سرباز روس به دست داعش+عکس

منبع:فارس

انتهای پیام/

اعدام یک سرباز روس که به اسارت داعش درآمده بود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعدام یک سرباز روس به دست داعش+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..