تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرقت اطلاعات محرمانه آژانس امنیت ملی امریکا با ضد ویروس کسپرسکی

سرقت اطلاعات محرمانه آژانس امنیت ملی امریکا با ضد ویروس کسپرسکی

فناوری اطلاعات > اینترنت - وال استریت ژورنال گزارش داد اطلاعات فوق محرمانه آژانس امنیت ملی امریکا / NSA از طریق نرم افزاری ضد ویروس کسپرسکی به سرقت رفته است.

 

به گزارش خبرآنلاین، به نوشته وال استریت کرملین در سال 2015 با استفاده از نرم افزار کسپرسکی که روی رایانه پیمانکار امنیتی آژانس نصب بوده، دست به سرقت اطلاعات سایبری زد که بعدا بخشی از آن توسط ویکی لیکس و دار و دسته آسانژ در فضای مجازی منتشر شد.

منابعی امنیتی که نخواستند نامشان فاش شود سرقت از طریق ضد ویروس کسپرسکی را تایید کردند. اطلاعات سرقت رفته محرمانه‌ترین اطلاعات آژانس بود که در سال 2015 به سرقت رفته و در بهار 2016 رسانه‌ای شد.

به نوشته این روزنامه به همین دلیل است که مقامات آمریکایی نسبت به کسپرسکی بدگمان شده و دستور توقف فروش و توزیع آن روی سیستم های دولتی آمریکا را صادر کرده‌اند. حتی ممکن است بخشی از هک سیستم رایانه‌ای انتخابات 2016 امریکا نیز با همین روش بوده باشد.

 

 

 

 

5656

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرقت اطلاعات محرمانه آژانس امنیت ملی امریکا با ضد ویروس کسپرسکی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..