تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عادت عجیب مرد در خواب، زنش را راهی دادگاه کرد! + فیلم

عادت عجیب شوهر حین خواب زنش را راهی دادگاه کرد ! فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ زنی که پس از 30 سال زندگی مشترک  از عادت عجیب هنگام خواب شوهرش خسته شده وی را تهدید به طلاق کرده است. " وئو " در هنگام خواب حرکاتی شبیه به کونگ فو انجام داده و به اطراف مشت و لگد پرتاب می کند. این زن به شوهرش گفت در صورتی که فکری به حال بیماری خود نکند  و خود را تحت معاینه پزشک قرار ندهد دیگر با او زندگی نخواهد کرد. وی همچنین شکایتی تحت عنوان سوء رفتار در خانه علیه شوهرش مطرح کرد.

 "وئو" که اهل شهر "تایچونگ" در غرب تایوان است در این خصوص گفت : " حدود 10 سال است که در خواب حرف می زنم و بنا به گفته همسرم حدود 5 سال است که حین خواب به اطراف مشت و لگد پرتاب می کنم. متاسفانه در بسیاری از مواقع مشت و لگدهای من هنگام خواب  به همسرم اصابت می کند و همین موضوع باعث رنجش وی از من شده است.

 بعد از این ماجرا این مرد در بیمارستان  دولتی " کوآنگ تیان " تحت معاینه و درمان قرار گرفت و مشخص شد که به نوعی اختلال رفتار در خواب که با حرکت سریع چشم همراه است ( REM Sleep Behaviour disorder ) مبتلا شده است. در ویدئویی که به کمک دوربین مدار بسته  از اتاق وی در بیمارستان تهیه شده است دیده می شود که این " وئو " در هنگام خواب به اطراف مشت و لگد پرتاب می کند.

 گفتنی است؛ این مرد که اکنون در این بیمارستان بستری قرار است طی یک دوره تحت معالجه قرار بگیرد تا بتواند این عادت خود را ترک نماید.

 انتهای پیام/

تهدید به طلاق بخاطر عادت عجیب مرد حین خواب! فیلم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عادت عجیب مرد در خواب، زنش را راهی دادگاه کرد! + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..