تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




میوه ای مفید برای قلب/ تأثیر عجیب آب پیاز بر رشد مجدد مو/ نخوردن صبحانه به سلامت قلب آسیب می‌زند/ فواید سلامتی قدم زدن بر روی چمن

به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ حوزه کلینیک درنظر دارد تازه ترین دانستنی های پزشکی را در اختیار کاربران قرار دهد.

شایع ترین علامت بیماری ام اس را بشناسید

در افراد بیماری ام اس، خواب رفتگی در هر دو دست و پاها اتفاق می افتد و در برخی افراد نیز به صورت یخ کردن تظاهر پیدا می کند. در بعضی نیز به صورت داغ شدن بدن بروز می یابد و در بعضی از افراد مور مور یا سوزن سوزن شدن اتفاق می افتد. یکی از عوارض شایع ام اس این است که نصف بدن شخص گزگز می کند، خواب می رود، بی حس می شود یا از تنه به پایین حس ندارد. اینها علامت هایی هستند که می توانند علائم ام اس باشند.

 کمبود آهن را جدی بگیرید

کمبود آهن نیز موجب کم خونی می شود در این حالت خون لازم به سلول های عصبی نمی رسد و در نتیجه خستگی و بی حالی، ضعف و کاهش یادگیری و عصبانیت و بی اشتهایی بروز می کند.

میوه ای مفید برای قلب/تأثیر عجیب آب پیاز بر رشد مجدد مو/خودداری از مصرف صبحانه به سلامت قلب آسیب می زند/فواید سلامتی قدم زدن بر روی چمن 

مضرات ترشیجات

افزایش فشار خون، تشدید بیماری های قلبی-عروقی و ارزش غذایی بسیار پایین از جمله مضرات مصرف ترشیجات به شمار می آیند. هم چنین تحریک اشتها در افراد چاق، تحریک معده برای دریافت مواد غذایی بیشتر و مشکلات گوارشی نیز از سایر مضرات هستند که سبب بروز مشکلات جدی در افراد می شوند.

 در دوران بارداری نیز از ورزش غافل نشوید!

حفظ برنامه ورزشی منظم در طول دوران بارداری به سلامتی و داشتن روحیه خوب کمک خواهد کرد. ورزش در دوران بارداری به صورت منظم وضعیت جسمانی شما را بهبود بخشیده و ناراحتی های معمول مانند کمر درد و خستگی را کاهش می دهد. شواهدی وجود دارد که نشان می دهد فعالیت بدنی و ورزش باعث جلوگیری از دیابت بارداری، کاهش استرس و افزایش استقامت لازم زمان زایمان می شود.

میوه ای مفید برای قلب

آناناس دارای ویتامین C است و این ویتامین پیش ساز ماده ای به اسم کلاژن است که در سلامت پوست و سلامت عروق خونی کاربرد فراوان دارد. ویتامین C موجود در آناناس خاصیت آنتی اکسیدانی دارد و از ویتامین های محلول در آب محسوب می شود که باعث جلوگیری از صدمات و بازتر شدن عروق جهت گردش خون بیشتر می شود.

میوه ای مفید برای قلب/تأثیر عجیب آب پیاز بر رشد مجدد مو/خودداری از مصرف صبحانه به سلامت قلب آسیب می زند/فواید سلامتی قدم زدن بر روی چمن 

تأثیر عجیب آب پیاز بر رشد مجدد مو

مواد مغذی موجود در پیاز نه تنها موجب درخشندگی بیشتر موها می شود، بلکه حجم، درخشندگی و استحکام موها را نیز افزایش می دهد. وجود ترکیب های گوگردی، ضد میکروب و آنتی اکسیدان چنین قدرتی را به پیاز می دهد.

با سرکه سیب زیبا شوید

 سرکه سیب می تواند با از بین بردن سلول های مرده پوست به بازسازی پوست بدن و به ویژه صورت بپردازد. همچنین می تواند از ابتلا به آکنه و لکه های پوستی پیشگیری کند.

میوه ای مفید برای قلب/تأثیر عجیب آب پیاز بر رشد مجدد مو/خودداری از مصرف صبحانه به سلامت قلب آسیب می زند/فواید سلامتی قدم زدن بر روی چمن
مراقبت از موها

می توانید از سرکه سیب به عنوان یک شستشوکننده طبیعی استفاده کنید.بدین ترتیب موهایتان درخشان خواهد شد و موهای صدمه دیده، بازسازی می شوند.در ضمن سرکه سیب می تواند باکتری هایی که موجب شوره سر می شوند را از بین ببرند.

نخوردن صبحانه به سلامت قلب آسیب می زند

بزرگسالان میانسالی که به طور معمول از مصرف وعده غذایی صبحانه خودداری می کنند بیشتر دچار گرفتگی عروق قلب می شوند و افرادی که صبحانه مصرف می کنند و خوراکی مناسب برای قلب را در این وعده غذایی می گنجانند کمتر دچار گرفتگی عروق قلبی می شوند.

 فواید سلامتی قدم زدن بر روی چمن

پیاده روی بر روی چمن به سلامت جسم و روان کمک می کند. به حواس پنجگانه طراوت می بخشد و ذهن‌تان را آرام می‌کندهوای تازه، نور خورشید و فضای آرامش بخش محیط به طرق مختلف به شما کمک می کنند. اکسیژن تازه، عملکرد بدن را ارتقا می بخشد، نور خورشید شما را گرم نگه داشته و ویتامین D مورد نیاز بدن را تامین می کند.

 میوه ای مفید برای قلب/تأثیر عجیب آب پیاز بر رشد مجدد مو/خودداری از مصرف صبحانه به سلامت قلب آسیب می زند/فواید سلامتی قدم زدن بر روی چمن

هوای سرد، نارسایی قلبی را در سالمندان افزایش می دهد

سالمندان مبتلا به نارسایی قلبی باید از قرارگیری در معرض مه و ابر پایین نزدیک به زمین در هوای زمستان اجتناب نمایند. مطالعات نشان داده است که تغییرات آب و هوایی می تواند بر سلامت افراد آسیب پذیر تاثیر گذارد؛ به عنوان مثال مشخص شده است که موج گرما و سرما موجب افزایش بیماری و حتی مرگ در افراد سالمند می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «میوه ای مفید برای قلب/ تأثیر عجیب آب پیاز بر رشد مجدد مو/ نخوردن صبحانه به سلامت قلب آسیب می‌زند/ فواید سلامتی قدم زدن بر روی چمن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..