تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقدام عجیب گرجستان برای جلب نظر شرکت آمازون

اقدام عجیب گرجستان برای جلب نظر شرکت آمازونبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت آمازون یکی از بزرگترین شرکت‌های تجارت الکترونیک در امریکا درصدد است تا دومین دفتر مرکزی خود را در نقطه‎ای دیگر از جهان راه‎اندازی کند و برای این اقدام خود نیز تا 19 اکتبر (27 مهر) به متقاضیان مهلت داده است تا پیشنهادات خود را برای این شرکت ارسال کنند.

اعضای شورای شهر Stonecrest در کشور گرجستان برای جلب نظر شکرت آمازون با اکثریت آرا به تغییر نام این شهر به آمازون رای داده است و در صورت پذیرفتن شرکت آمازون برای تاسیس دومین دفتر مرکزی خود در این شهر قرار است 345 هکتار زمین نیز در اختیار آمازون قرار گیرد.

گفته می‎شود چندین شهر بزرگ در ایالات امریکا آمادگی پذیرش آمازون را دارند اما هیچ یک از آنها پیشنهادی قابل توجه که مورد پسند آمازون باشد را ارائه نداده‎اند، در حالی که مسئولان شهر Stonecrest با پیشنهاد خود تلاش دارند با شهرهای بزرگی همچون نیویورک و دالاس رقابت کنند.

آمازون 19 اکتبر (27 مهر) را به عنوان آخرین مهلت پذیرش پیشنهادات برای ستاد دوم خود تعیین کرده است.

اقدام عجیب گرجستان برای جلب نظر شرکت آمازون

انتهای پیام/

پیشنهاد جالب مسئولان گرجستان برای تاسیس دفتر آمازون در این کشور



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقدام عجیب گرجستان برای جلب نظر شرکت آمازون»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..