تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرکت مایکروسافت از نرم افزار Groove Music پشتیبانی نمی‎کند

شرکت مایکروسافت نرم افزار Groove Music را تعطیل خواهد کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نرم افزار Groove Music یکی از نرم افزارهای مشهور موسیقی آنلاین است که چندین سال است توسط شرکت مایکروسافت پشتیبانی می‌شود.

اما اخیرا شرکت مایکروسافت به صورت رسمی اعلام کرده است که قصد دارد پشتیبانی از نرم افزار Groove Music را متوقف کند. این نرم‎افزار تا تاریخ 31 دسامبر 2017 یعنی پایان سال جاری میلادی در دسترس است و پس از آن به صورت کلی تعطیل خواهد شد.

این نرم افزار آنلاین موزیک، از آغاز سال 2018 دیگر امکاناتی از قبیل دانلود موسیقی، گوش دادن موسیقی به صورت آنلاین و خرید موسیقی را ارائه نخواهد داد.

مایکروسافت درباره دلیل لغو  پشتیبانی از Groove Music توضیح داد که به دلیل یپشرفت برنامه های مشابه، نرم افزار Groove Music روز به روز کندتر می‌شود و دیگر قادر نیست خواسته‌های کاربران را اجرا کند. به همین دلیل این شرکت دیگر قصد پشتیبانی از یک نرم افزار نسبتا بی‎استفاده را ندارد.

انتهای پیام/

Groove Music در سال 2018 تعطیل خواهد شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرکت مایکروسافت از نرم افزار Groove Music پشتیبانی نمی‎کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..