تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدیر عامل پلی استیشن تغییر کرد

مدیر عامل سونی این شرکت را ترک کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اندرو هاوس یکی از موفق‌ترین مدیران جهان محسوب می‌شود. او مدت 27 سال در شرکت Sony Interactive Entertainment فعالیت کرد و برای مدتی طولانی مدیریت شرکت سونی را برعهده داشت.

عده ای اندرو هاوس را مدیر عامل پلی استیشن می‌نامند. او در دوره ای که مدیریت سونی را برعهده داشت، بخش سرگرمی این شرکت را بسیار ارتقاء داد و تقریبا ستون اصلی تمام کنفرانس ها و نشست های خبری پلی‎استیشن بود و گیمرها به خوبی با نام او آشنایی دارند.

اما به تازگی اعلام شده است که هاوس پس از گذشت 27 سال، جایگاه مدیریت سونی را ترک و در جایگاه یکی از اعضای هیئت مدیره فعالیت خواهد کرد.

گفتنی است؛ جان کودرا که تاکنون معاون پلی استیشن بود، به عنوان مدیر عامل شرکت سونی و به جای اندرو هاوس انتخاب شده است.

انتهای پیام/

مدیر عامل پلی استیشن تغییر کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدیر عامل پلی استیشن تغییر کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..