تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلمی که موعظه‌گر جوان داعشی را به دام انداخت

فیلمی که موجب به دام افتادن موعظه گر جوان داعشی شدبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،سلیمان خالد، جوان داعشی ویدئویی از خود منتشر کرد و در آن  شروع کرد به موعظه و تهدید مردم جهان، اما همین ویدئو موجب گرفتار شدن او و همدستش محمدالماوویی شد.

سلیمان خالد و محمد الماوویی دو مظنون به عملیات تروریستی که تاکنون 4 بار از حضور در دادگاه خودداری کرده‌ بودند سرانجام توسط پلس استرالیا دستگیر و دادگاهی شدند.

سلیمان در این ویدیو می‌گوید: به سخنان من گوش دهید و اسلام را به عنوان راه رستگاری خود قبول نمایید، زیرا روز قیامت فرا خواهد رسید و آن هنگام خواهید گفت که به چه دردسری دچار گشته اید!

او همچنین در یک بیانیه نوشت: اسلام باید با شمشیر گسترش یابد اصلا چگونه گسترش دین بدون شمشیر ممکن است؟ مردم باید از میان مرگ و روی آوردن به اسلام ما یکی را انتخاب نمایند زیرا راه سومی وجود ندارد، قسم می خورم روزی می آید که دیگر خیلی برای پشیمانی دیر شده است و شما در آن روز آرزوی داشتن یک مهلت دوباره را خواهید کرد و عاقبت به دستان ما در سیاه چاله هایتان (قبر) قرار می گیرید.

سلیمان خالد در ادامه می‎گوید: وظیفه من به عنوان یک مسلمان به رسمیت شناساندن این دین است. به تمام سرویس های مخفی جهان هشدار می دهم که یا اسلام بیاورید یا این شمشیر است که برای شما تصمیم می گیرد، بنابراین در صورت مخالفت برای حملات مرگبار ما آماده باشید.

فیلمی که موجب به دام افتادن موعظه گر جوان داعشی شد

فیلمی که موجب به دام افتادن موعظه گر جوان داعشی شد

انتهای پیام/

دستگیری موعظه گر جوان داعشی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلمی که موعظه‌گر جوان داعشی را به دام انداخت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..