تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خبر درگذشت حامد هاکان و تسلیت فرزاد فرزین (عکس)

خبر درگذشت حامد هاکان و تسلیت فرزاد فرزین (عکس)

حامد هاکان خواننده و آهنگساز دار فانى را وداع گفت. این خبر از آنجایى شکل رسمى به خود پیدا کرد که فرزاد فرزین ؛ یکى از دوستان و همکاران او در صفحه اش با انتشار تسلیت آن را اعلام کرد.

خبر درگذشت حامد هاکان و تسلیت فرزاد فرزین (عکس)

علت درگذشت حامد هاکان

گفتنی است بنا بر اخبار اعلام شده حامد هاکان خواننده و آهنگساز ایرانی به دلیل ایست قلبی درگذشت . حامد هاکان یکی از خواننده های موسیقی پاپ است که از اوایل دهه ۸۰ نسبت به انتشار آثار خود اقدام کرد .

همکاری این چهره پرطرفدار آن روزهای پاپ با «محسن چاوشی» و «محسن یگانه» به انتشار چند تک قطعه منجر شد که جنجال های زیادی را به دنبال داشت . رفته رفته فعالیت های این خواننده کمتر شد و او طی چند سال اخیر صرفا به انتشار چند تک قطعه در فضای مجازی بسنده کرده بود . با ارزوی امرزش برای این خواننده جوان

خبر درگذشت حامد هاکان و تسلیت فرزاد فرزین (عکس)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خبر درگذشت حامد هاکان و تسلیت فرزاد فرزین (عکس)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..