تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هدفون بی سیم اپل بهتر است یا گوگل پیکسل بادز؟

هدفون بی سیم اپل بهتر است یا گوگل پیکسل بادز؟

 

به گزارش خبرآنلاین، روی گوشی سمت راستِ این هدفون، کنترل لمسی تعبیه شده و با زدن روی آن می‌توان موسیقی را اجرا یا متوقف کرد. همچنین میزان صدا را کم و زیاد کرد و با فشار به مدت طولانی‌تر می توان گوگل اسیستانت را به خدمت گرفت.

هدفون پیکسل بادز تا 5 ساعت عمر باتری داشته و کیس آن نیز 4 ساعت جواب می دهد.

هدفون گوگل بادز مانند ایرپادز به طور کامل داخل گوش نمی‌چسبد و آویزان نمی‌شود و به دلیل داشتن طناب مخصوص که به پشت گردن می‌افتد، امکان افتادن هنگام دویدن را به صفر می‌رساند.

این هدفون با سایر سخت افزار گوگل سازگاری دارد و با گوگل هوم، پیکسل فون و ... به راحتی کار می‌کند.

از طریق پیکسل بادز و البته گوگل اسیستانت می‌توان نوتیفیکیشن‌ها را با صدای بلند داشت، پیامک‌ها را چک کرده و ارسال کرد. با اندروید N و بالاتر به راحتی سازگاری پیدا می‌کند و مترجم گوگل را نیز می‌توان به خدمت گرفت. (فقط برای زبان های محدود)

تنها نکته مایوس کننده اینکه کیفیت صدا درجه یک نیست! در مقایسه باید کیفیت صدای ایرپادز را ستود که واقعا درجه یک بوده و صدای دلخواه را به کاربر می‌دهد و با دستور صوتی سیری می‌توان میزان صدا را کم و زیاد کرد.

در مجموع می‌توان گفت پیکسل بادزِ گوگل، هوشمند‌تر از ایرپادز اپل است اما کیفیت هدفون اپل بالاتر از پیکسل بادز است.

نوامبر این هدفون راهی بازار می‌شود.

 

5656

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هدفون بی سیم اپل بهتر است یا گوگل پیکسل بادز؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..