تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرگ اولین راننده زن در عربستان + فیلم

مرگ اولین راننده زن در عربستان +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، طی چند روز گذشته ملک سلمان پادشاه عربستان رانندگی را برای زنان که تاکنون در این کشور ممنوع بود آزاد اعلام کرد.

صدور این فرمان حاشیه‌های بسیاری داشت، از جمله انتشار اخباری درباره اهداف پنهانی ملک سلمان از این کار، خوشحالی غیر قابل وصف زنان سعودی و به اشتراک گذاشتن ویدیوهایی از ابراز احساسات خود با دیگر کاربران، تهدید زنان راننده توسط برخی مردان عرب و حتی حمله آنها به رانندگان زن.

اکنون اولین حادثه مرگبار پس از لغو ممنوعیت رانندگی برای زنان به وقوع پیوست. در این حادثه زنی که در شهر جده مشغول رانندگی بود و همسرش نیز درون خودرو بود به یک مانع سیمانی برخورد کرد و بر اثر جراحات شدید درگذشت.

گفتنی است؛ همسر این زن از حادثه جان سالم به در برده اما شدیدا مجروح شده است.

انتهای پیام/

اولین تصادف مرگبار زنان سعودی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرگ اولین راننده زن در عربستان + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..