تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خودکشی دردناک نوجوان ۱۲ ساله گیاه خوار+ تصاویر

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کودک 12 ساله گیاه خواری  خود را حلق آویز کرد. "لوئی تام"گیاهخوار بود و همکلاسی هایش در مدرسه با پرتاب گوشت به سمت وی او را مورد تمسخر قرار می دادند.

خودکشی دردناک نوجوان ۱۲ ساله گیاه خوار در پی تمسخر در مدرسه + تصاویر

 جسد وی در حالی در حمام خانه شان در منطقه "هرتفورد شر " انگلیس  پیدا شد که گفته می شود هیچ گونه علائمی دال بر قصد وی برای خودکشی دیده نمی شد. همچنین در کنار جسد ش هیچ یادداشتی در خصوص علت خودکشی پیدا نشده است.

بنا به گفته مادر قربانی، پسرش همیشه به خاطر گیاه خوار بودن در مدرسه از سوی همکلاسی هایش مورد آزار و اذیت قرار می گرفت. بنا به ادعای " کاترین فنتون" همکلاسی های پسرش بخاطر گیاه خوار بودنش با پرتاب گوشت به سمت لوئی او را آزار و مورد تمسخر قرار  می دادند.

خودکشی دردناک نوجوان ۱۲ ساله گیاه خوار در پی تمسخر در مدرسه + تصاویر

 آزارها در حالی ادامه داشت که  مادر لوئی بارها مسئولان مدرسه را در خصوص این اتفاقات مطلع کرده بود. والدین لوئی افسردگی پسرشان را رد می کنند، اما تحقیقات پلیس نشان می دهد که لوئی اخیرا به سیگار کشیدن روی آورده بود و بیشتر با کسانی که در مدرسه از وی بزرگتر بودند وقت می گذراند.

گفتنی است ؛ والدین لوئی با تنظیم شکواییه ای علیه مسئولان مدرسه از آنها به علت اهمال و کم کاری در انجام وظیفه شکایت کرده اند.

انتهای پیام/

خودکشی نوجوان 12 ساله در پی آزار در مدرسه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خودکشی دردناک نوجوان ۱۲ ساله گیاه خوار+ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..