تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اکران «دریا و ماهی پرنده» پس از دو سال در گروه هنر و تجربه

اکران «دریا و ماهی پرنده» پس از دو سال در گروه هنر و تجربهمهرداد غفارزاده کارگردان سینما درباره آخرین وضعیت اکران فیلم سینمایی «دریا و ماهی پرنده» به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: این فیلم پس از دو سال انتظار و پس از حضور در جشنواره‌های معتبر جهانی و دریافت جوایز متعدد قرار است آبان ماه در گروه هنر و تجربه اکران شود.

وی افزود: انتظار داشتیم این فیلم زودتر روی پرده سینماها برود و با توجه به جوایز و افتخاراتی که در جشنواره‌های خارجی و جشنواره کودک به دست آورده است از حمایت‌های همه جانبه‌ای برخوردار شود تا اکران بهتری داشته باشیم.

این کارگردان اضافه کرد: با توجه به نوع فضایی که خود اثر دارد، هنر و تجربه گروه ویژه و مناسبی جهت اکران «دریا و ماهی پرنده» است و از این بابت خوشحالیم و امیدواریم مخاطب لذت کافی را ببرد.

این فيلم سینمایی در جشنواره‌هاى مسكو، بوسان، شارجه، هند، لندن، ويكتورياى كانادا، موندنس آمريكا، زلين، اسپانيا، سینه كوئيست آمريكا و جشنواره نوجوان همدان حضور داشته و در جشنواره مسكو «جايزه منتقدين»، در موندنس آمريكا «بهترين فيلم»، در اسپانيا «بهترين بازيگر نوجوان» و در جشنواره همدان از سوى داوران نوجوان بهترين فيلم شناخته شد.

فیلم «دریا و ماهی پرنده» به کارگردانی مهرداد غفارزاده و تهیه‌کنندگی امیر پورکیان، بازیگرانی از جمله نیوشا ضیغمی، همایون ارشادی، امیرحسین رستمی، نادر فلاح و... در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از اکران فیلم سینمایی «دریا و ماهی پرنده»



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اکران «دریا و ماهی پرنده» پس از دو سال در گروه هنر و تجربه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..