تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لحظه انفجار تروریستهای انتحاری داعش در دادگاه + فیلم

لحظه انفجار تروریست انتحاری داعش در دادگاه +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته قرار بود جلسه محاکمه تعدادی از تروریستهای داعش در دادگاه مصراته لیبی برگزار شود اما هنگامی که متهمان پای خود را در دادگاه گذاشتند، 4 داعشی دیگر برای انجام عملیات انتحاری از پیش تعیین شده با خودرو وارد محوطه دادگاه شدند.

دو نفر از این گروه مهاجم خودشان را در دادگاه منفرج کردند که این انفجار انتحاری منجر به کشته شدن 4 مامور امنیتی و مجروح شدن دیگر حضار در دادگاه شد. نیروهای امنیتی موفق شدند جلوی حمله دو داعشی دیگر را بگیرند.

گفتنی است؛ حتی خودروی گروه داعشی که به دادگاه حمله کردند مملو از مواد منفجره بود و اگر آنها خودرو را منفجر می کردند قطعا خسارات و تلفات بیشتری به جا می ماند.

درباره تعداد مجروحان این حادثه برخی پایگاه های خبری عربی به عدد 20 و تعدادی دیگر به عدد 40 اشاره کرده اند.

انتهای پیام/

 انفجار انتحاری داعشی ها در دادگاه مصراته



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لحظه انفجار تروریستهای انتحاری داعش در دادگاه + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..