تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر | محل اقامت و جسد عامل کشتار لاس وگاس در هتل «مندلای بی»

تصاویر | محل اقامت و جسد عامل کشتار لاس وگاس در هتل «مندلای بی»

چند رسانه‌ای > عکس - عکس‌های جدید از حادثه تیراندازی لاس‌وگاس نشان می‌دهد که جسد مهاجم این حادثه بر روی زمین در اتاقش افتاده و در کنار وی دو تفنگ، مقداری گلوله و یک چکش وجود دارد. مقامات آمریکایی اعلام کردند که این مهاجم برای فهمیدن زمان ورود پلیس‌ها در کارت سرویس روم و همچنین روزنه در ورودی اتاق، دوربین‌هایی جاسازی کرده بود. همچنین در کنار جسدش بر روی میز یادداشتی بر روی یک کاغذ صورتی نوشته شده بود. پلیس هنوز اعلام نکرده است که بر روی آن کاغذ چه نوشته شده بود.

منبع: دیلی‌میل Dailymail

61265




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر | محل اقامت و جسد عامل کشتار لاس وگاس در هتل «مندلای بی»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..