تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خاص‌ترین شیوه شکار آهو + فیلم

خاص‌ترین شیوه شکار آهو + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آهو یکی از محبوب‌ترین و در عین حال زیباترین حیواناتی است که خداوند خلق کرده که زیبایی برای این حیوان نجیب دردسرساز شده است. اخبار بسیاری حاکی از شکار غیرقانونی غزال تیزپای جنگل منتشر می‌شود که  دردناک است. شکارهایی که نسل این مخلوق زیبا را به انقراض می‌برد. 

علاوه بر زیبایی، آهو به دلیل پوست و گوشت لذیذش نیز شهرت دارد. این امر سبب شده تا این موجود بی‌آزار هم از سوی حیوانات و هم از جانب انسان‌ها مورد حمله قرار بگیرد و از طرفی زیرکی و تیزپایی آن نیز موجب شده تا در اکثریت موارد بتواند از چنگال دشمن بگریزد. 

تاکنون شیوه‌های متفاوتی برای شکار آهو اتخاذ شده است اما یک مورد آن واقعا متفاوت و خاص است، به طوریکه فرصت فرار و مقاومت را از این حیوان سلب می‌کند. 

در ادامه ویدئویی از این تعقیب و گریز هیجان انگیز را مشاهده می‌کنید.  

انتهای پیام/

تعقیب و گریز هیجان‌انگیز آهو و انسان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خاص‌ترین شیوه شکار آهو + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..