تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرد37 ساله در نبرد با هیولای 7 متری پیروز شد! + تصاویر

افعی 7 متری یک انسان را بلعید! + تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مرد 37 ساله در نبردی وحشتناک با یک افعی 7 متری توانست جان سالم به‌دربرد اما جراحات بسیار وحشتناکی برداشت.

این مرد اندوزیایی که Robert Nababan نام دارد در حال بازگشت به خانه خود بود که با یک افعی 7 متری روبه‌رو شد. این افعی از عرض یک جاده وارد شد و آن را مسدود کرد. در حالی که عابران پیاده ایستاده بودند و جرات نزدیک شدن به این افعی را نداشتند، رابرت به این هیولای غول‌پیکر نزدیک شده و مار نیز که بسیار گرسنه بوده به او حمله می‌کند.

رابرت در بیمارستان ذکر می‌کند : « من به این مار نزدیک شدم و قصد داشتم که آن را بگیرم ، اما به دست من حمله کرد و دست مرا گاز گرفت و سپس من وارد جنگ با این مار شدم. »

این مرد 37 ساله در حال حاضر در بیمارستان به سر می‌برد و دکترها در حال مداوای او هستند. در ادامه نیز تصاویر این افعی 7 متری و مردی که از این اتفاق جان سالم به دربرد را مشاهده می‌کنید :

افعی 7 متری یک انسان را بلعید! + تصاویر

افعی 7 متری یک انسان را بلعید! + تصاویر

انتهای پیام/

مردی از حمله افعی 7 متری جان سالم به دربرد + تصاویر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرد37 ساله در نبرد با هیولای 7 متری پیروز شد! + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..