تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش تند سردار سلیمانی به سخنان جاهلانه ترامپ + فیلم و عکس

واکنش تند سردار سلیمانی به سخنان جاهلانه ترامپ + فیلم و عکسبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار سلیمانی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود، اظهارات دونالد ترامپ را درباره داعش جاهلانه خواند.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در خلال سخنرانی‌اش پیش از انتصاب مقام  ریاست جمهوری ایالات متحده، داعش را از افتخارات اوباما خواند و افزود: اوباما مؤسس داعش است. وی در این خصوص اسناد و شواهد بسیاری را رو کرد و حالا پس از رسیدن به این مقام، تمام گفته‌های خودرا منکر شدو آمریکا را در پیدایش داعش بی‌تقصیر دانست. 

سردار سلیمانی نیز با انتشار ویدئویی از سخنان ترامپ، اظهارات وی را جاهلانه و به دور از واقعیت خواند. سردار سلیمانی در این پست، به شدت گفته‌های ترامپ را مورد انتقاد قرار داد.

سردار سلیمانی در اینستاگرام خود نوشت: این سخنان جاهلانه‌ای است که رئیس جمهور آمریکا بر زبان جاری کرد...او اسناد پیدایش داعش توسط آمریکا را منتشر کرد و حالا چطور ممکن است دولتی که خود موسس داعش است و در ایجاد این فتنه نقش بزرگی داشته امروز مدعی مبارزه با آن باشد. "

انتقاد سردار سلیمانی به اظهارات احمقانه ترامپ + فیلم و عکس

انتهای پیام/

انتقاد سردار سلیمانی از سخنان جاهلانه ترامپ



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش تند سردار سلیمانی به سخنان جاهلانه ترامپ + فیلم و عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..