تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرمربی استقلال اینستاگرام خود را به این شکل معرفی کرد+عکس

سرمربی استقلال اینستاگرام خود را به این شکل معرفی کرد+عکسبه گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پايان جلسه كميته فنی باشگاه استقلال تهران كه روز دوشنبه دهم مهر در محل ساختمان اين باشگاه برگزار شد با نظر اعضای اين كميته، وينفرد شفر آلمانی به عنوان سرمربی جديد استقلال معرفی و انتخاب شد.

گفتنی است؛ اين مربی ٦٧ ساله آلمانی كه سابقه هدايت تيم‌های مونشن گلادباخ، اشتوتگارت، كالسروهه، تيم ملی كامرون و تيم‌های اماراتی الاهلی و العين را در كارنامه دارد پس از پايان دوران سرمربيگری در تيم ملی جامائيكا در سال ٢٠١٦ ديگر هدايت تيمی را برعهده نداشته و بيكار بوده است.

شفر امروز پستی را  منتشر و صفحه رسمی خود در اینستاگرام را به این شکل معرفی کرد.

وینفرد شفر در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"تنها پیج رسمی وینفرد شفر در اینستاگرام"

 سرمربی استقلال اینستاگرام خود را به این شکل معرفی کرد+عکس

انتهای پیام/

 صفحه اصلی سرمربی جدید استقلال در اینستاگرام+عکس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرمربی استقلال اینستاگرام خود را به این شکل معرفی کرد+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..