تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این زن به ازدواج با مردان اعتیاد شدید دارد +عکس

این زن به ازدواج با مردان اعتیاد شدید دارد +عکس این زن به ازدواج با مردان اعتیاد شدید دارد +عکس 

برخی از بانو ها میباشند که بدون دقت به مسائل عاطفی اقدام به ازدواج با مردان می‌کنند, اما زن ماجرای امروز ما به اینکار اعتیاد پیدا کرده هست. اعتیاد, تنها به مصرف مشروبات الکلی و مواد مخدر نامیده نمیشود, به طور کلی هر کاری که به شکل افراطی و اجتناب ناپذیر صورت بگیرد, اعتیاد نامیده میشود.در این میان برخی رفتار هاي اعتیاد آمیزی وجود دارد که هر انسان عاقلی از شنیدن آن شگفت زده میشود!

بانو جان فورد, این بانو پیر 63 ساله اي هست که به ازدواج اعتیاد دارد.او تا به حال شش بار ازدواج کرده و حالا نیز در پی همسر هفتم خود هست.او ساکن ساکس ایالات امریکا هست.او اعتقاد دارد که هر شش ازدواج قبلی اش ناموفق بوده ولی تا لحظه مرگ هم دست از تلاش برنخواهد داشت تا شخص ایده آلش را پیدا کند.

 به گزارش پارس ناز این مادربزرگ که حالا شمار زیادی نوه و نتیجه دارد در ادامه می‌گوید; احتمالا نزدیکان من فکر کنند که من دیوانه ام, اما بگذار آسان باشند, اما من میخواهم سرگذشتم را همه ي بدانند و این که من تا آخرین لحظه عمرم چشم براهِ پرنس رویاهایم می‌مانم.همانی که قرار بود روزی با اسب سپید برسد او نخستین بار در سال 1967 ازدواج کرد و آخرین ازدواجش نیز در سال 1998 صورت گرفته هست.

این زن به ازدواج با مردان اعتیاد شدید دارد +عکس

ازدواج مردان و زنان،

این زن به ازدواج با مردان اعتیاد شدید دارد +عکس

اعتیاد به ازدواج،ازدواج هاي متعدد

این زن به ازدواج با مردان اعتیاد شدید دارد +عکس

ازدواج مردان،ازدواج زنان با مردان متعدد،




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این زن به ازدواج با مردان اعتیاد شدید دارد +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..