تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استایل خاص شلوار هستی مهدوی فر جنجالی شد

استایل خاص شلوار هستی مهدوی فر جنجالی شد استایل خاص شلوار هستی مهدوی فر جنجالی شد 

هستی مهدوی فر بازیگر جوان سینمای کشور ایران با شلوار خاص شبیه به شلوار کردی در مراسمی آماده شد که عکس هاي آن برای بقیه سوژه شد. مدل شلوار عجیب هستی مهدوی فر و سندبادی در مراسمقرعه کشی جوایز فیلم آذر را از سری تصویر هاي هنرمندان در مجله مراحم دیدن کنید.

استایل خاص شلوار هستی مهدوی فر جنجالی شد

 به گزارش پارس ناز هستی مهدوی فر بازیگر کشورمون که این روزها تبدیل به یکی از افراد مشهور شده هست که با ورزشکاران به اسم سلفی یادگاری میگیرد و از کی روش گرفته تا توتی و غیره این بازیگر مطرح سینمای کشور ایران در فیلم سینمایی آذر حضور داشتهو هم بازی نیکی کریمی بوده هست.

در توزیع این فیلم سینمایی جوایزی نیز به کسانی که در قرعه کشیشرکت کرده بودند جوایزی را اهدا کرد و هستی مهدوی فر نیز در اهدای این جوایز حضور داشت .اسپانسر اهدای جوایز فیلم سینمایی آذر فروشگاه مشهور میثم عطر بود که به برندگان جوایز ارزشمندی را اهدا کرد.تیپ متفاوت هستی مهدوی فر با شلوار کوتاه و مول عجیب دیدنی و در نوع خود اخیر بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استایل خاص شلوار هستی مهدوی فر جنجالی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..