تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلاش برای ایجاد بانک سوالات استاندارد در دوره‌های سوادآموزی

تلاش برای ایجاد بانک سوالات استاندارد در دوره های سوادآموزیبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی باقرزاده رئیس سازمان نهضت سواد آموزی در نشست تبادل تفاهم نامه همکاری سازمان نهضت سوادآموزی و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: با وجود اینکه در ایام عزاداری و سوگ آقا ابا عبدلله الحسین به سر می بریم اما امروز را روز خوبی برای خود و سازمان نهضت سواد‌آموزی می‌دانیم، زیرا هر روزی که سازمان شریک و همراهی در پیمودن مسیر سخت ریشه کنی بی سوادی پیدا می‌کند ما آن را به فال نیک می‌گیریم.

وی با اشاره به تاریخچه و خاستگاه اتحادیه انجمن های اسلامی و فعالیت های این نهاد  افزود: اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان از ثمرات پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی است و موسسه علمی آموزشی آینده سازان نیز از ثمرات این حرکت خود جوش دانش‌آموزی است.

امضای 32 تفاهم نامه اجرایی در نهضت سواد آموزی

باقرزاده بیان کرد: ما خرسندیم که امروز نهاد آموزشی، علمی را در کنار سازمان نهضت سواد‌آموزی می بینیم.

رئیس سازمان نهضت سواد‌آموزی گفت: اعتقاد داریم برای پیشرفت کار و دستیابی به افق های بالاتر نیازمند جلب مشارکت و شرکای فعال و علاقه‌مند هستیم و در این راستا در پنج سال گذشته در این سازمان نزدیک به 32 تفاهم نامه همکاری به امضا رسیده است .

وی به حصول اهمیت تبادل تفاهم نامه‌های همکاری عنوان کرد: انعقاد تفاهم نامه همکاری در حقیقت آغاز و ابتدای فعالیت مشترک به شمار می رود؛ بر اساس تفاهم‌نامه‌ صورت گرفته سازمان نهضت سوادآموزی از ظرفیت موسسه آموزشی علمی آینده سازان در طراحی سوالات استاندارد و ایجاد بانک سوالات برای آزمون های پایانی و همچنین برگزاری آزمون‌های پایانی استفاده خواهد کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلاش برای ایجاد بانک سوالات استاندارد در دوره‌های سوادآموزی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..