تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دعوت بهران رادان از طرفدارانش برای تماشای فیلم زرد

دعوت بهران رادان از طرفدارانش برای تماشای فیلم زردبه گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بهرام رادان در پست اینستاگرام خود از اکران فیلمی با نام "زرد" که در ان ایفای نقش می کند، خبر داده و در صفحه شخصی اش نوشت: " فردا شب اولین شب نمایش فیلم زرد در پردیس کوروش در کنار شما با ساره و مهرداد"

فیلم زرد که بهرام رادان در آن به ایفای نقش می پردازد ماجرای زندگی چند جوان است و از تولیدات سینمایی سال گذشته به شمار می رود، ای فیلم را مصطفی تقی زاده کارگردانی و نویسندگی کرده و تهیه کنندگی آن را کامران مجیدی بر عهده دارد.

این فیلم توانسته است در جشنواره های بین المللی دو جایزه را در بخش های بهترین فیلم و بهترین فیلمنامه از آن خود کند.

گفته می شود بهرام رادان و ساره بیات برای نخستین بار در این فیلم در مقابل هم بازی کرده اند.

دعوت بهران رادان از طرفدارانش برای تماشای فیلم زرد

انتهای پیام/

آغاز اکران فیلم زرد به روایت بهرام رادان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دعوت بهران رادان از طرفدارانش برای تماشای فیلم زرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..