تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود 2.7.0 Bluelight Filter for Eye Care؛ مدیریت نور آبی صفحه گوشی

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شاید برای شما اتفاق افتاده باشد که پس از مدتی کار کردن با تلفن همراه، چشمانتان احساس سوزش کند. یکی از دلایل این اتفاق، زیاد بودن نور آبی صفحه گوشی تان است. نور آبی صفحه گوشی موجب خستگی چشم می شود و مشکلاتی در خوابیدن ایجاد می کند. شما می توانید با دانلود نرم افزار Bluelight Filter for Eye Care رنگ های موجود در صفحه نمایش گوشی را مدیریت کنید  و نور آبی صفحه نمایش را تغییر دهید. اگر تا نیمه شب با گوشی خود کار می کنید، این نرم افزار را از دست ندهید و از چشم هایتان مراقبت کنید.

Bluelight Filter for Eye Care
برخی از ویژگی ها و امکانات اپلیکیشن Bluelight Filter for Eye Care:
کاهش نور آبی صفحه ی نمایش به منظور کم کردن فشار وارده بر چشم امکان اعمال تنظیماتی برای راه اندازی برنامه و امکاناتش به صورت خودکار در اختیار قرار دادن 5 رنگ فیلتر با امکان انتخاب از میان آن ها توسط شما و کاربران فیلتر کردن رنگ ها به صورت کاملا طبیعی و مشاهده ی اخبار، ایمیل، وب سایت ها به وضوح کامل دارا بودن توابع کاربردی نشان دادن یا مخفی کردن فیلتر در نوار وضعیت و غیره

این نرم افزار حدود 50 میلیون بار از گوگل پلی استور دانلود و امتیاز خوب 4.3 از 5.0 را از کاربران دریافت کرده است.

تصاویری از  محیط برنامه

 

Bluelight Filter for Eye Care  Bluelight Filter for Eye CareBluelight Filter for Eye Care

 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود 2.7.0 Bluelight Filter for Eye Care؛ مدیریت نور آبی صفحه گوشی
دانلود برای اندروید

حجم: 5.85 مگابايت

نسخه: 2.7.0

نوع فایل: apk برای آندروید
اندروید مورد نیاز :4.0 و بالاتر

   
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود 2.7.0 Bluelight Filter for Eye Care؛ مدیریت نور آبی صفحه گوشی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..