تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پسری كه سر مادرش را به طرز وحشيانه ای به مدل داعشی ها بريد+ عکس

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ متهم« کاریاکاس ساواس » اهل هوستون آمریکا پرونده خود چندین بار به خشونت خانگی متهم شده و چندین ماه بیش نیز مادرش در حمله وحشیانه به اعضای خانواده اش پدر وی به شدت مجروح شده و به بیمارستان منتقل شده است.

این جوان پس از حمله در حالیکه دو چاقو به دست داشته و در حال فرار Escape بوده توسط ماموران پلیس Police هوستون بازداشت شده است.

پسر وحشی سر مادرش را به مدل داعشی ها برید+ عکس

یکی از همسایگان این قاتل  روانی به پلیس گفت که پدر و مادر این مرد جوان به او علاقه داشتند و من از شنیدن خبر شوکه شده ام.

گزارش های پلیس نشان میدهد پدر قاتل هنگام دفاع از همسرش در زمان حمله از ناحیه صورت و کتف به شدت آسیب دیده است.

پلیس بیان کرد هکه قاتل در سال 2014 به جرمضرب و شتم مادرش و شکستن دندان های وی به 3 سال زندان  و پرداخت جریمه 10 هزار دلاری محکوم شده است.

وی چندین بار نیز به جرم سرقت  و حمل دارو دستگیر شده و دوباره پس از آزادی  دست به جرائم خود زده است.

منبع:رکنا

انتهای پیام/

پسر 27 ساله سرمادرش را برید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پسری كه سر مادرش را به طرز وحشيانه ای به مدل داعشی ها بريد+ عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..