تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی از هدست واقعیت مجازی جدید پلی استیشن سونی / عکس

رونمایی از هدست واقعیت مجازی جدید پلی استیشن سونی / عکس

 

به گزارش خبرآنلاین، هدست جدید به نام CUH-ZVR2 روز 14 اکتبر در ژاپن به قیمت 400 دلار عرضه و سپس دربازار امریکای شمالی توزیع خواهد شد.

در هدست جدید جای جک هدفون تغییر کرده است و همچنین کابل اتصال برای PS4 تعریف شده و در کنار آپگرید پردازنده، محتوای HDR با این مدل قابل اجرا است.

نکته قابل توجه ناسازگاری محتوایی میان نسل قبلی و نسل جدید هدست سونی است که شاید در آینده این مشکل حل شود.

خبر دیگر در دنیای پلی استیشن اینکه «اندرو هاوس» مدیر پلی استیشن تا پایان 2017 سمت خود را ترک خواهد کرد و جان کودیرا جای وی را می گیرد. اندرو هاوس در سال 2011 و پس از بروز مشکلات و رفتن «کاز هیرای» مدیر مجموعه شد و دوباره سونی را به مقام شماره یک در دنیای کنسول گیم رساند.

کودیرا نیز که از 1992 با سونی بوده و از 2010 مدیر شبکه پلی استیشن بوده، تجربه خوبی در بخش پلی استیشن Vue و Now و PS VR کسب کرده است.

5656

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی از هدست واقعیت مجازی جدید پلی استیشن سونی / عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..