تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دشواری شرایط مانع از وظیفه پاسداری از دین نیست

 دشواری شرایط مانع از وظیفه پاسداری از دین نیستبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها که همه مردم در حال و هوای محرم و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین هستند، بسیاری علاوه بر حضور فیزیکی در مراسمات مذهبی پیام های متعددی و مختلفی در خصوص این ایام در شبکه های اجتماعی منتشر می کنند، از نقش امام حسین (ع) در احیای دین تا نقش روشنگری حضرت زینب (ع) و پاسداری از دین توسط امام سجاد (ع)، همگی از جلمه موضوعاتی است که کاربران تلاش دارند با فهم درست از مکتب عاشورا آن را با دیگران به اشتراک بگذارند.

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص نیز در روز شهادت امام سجاد (ع) با انتشار پستی در اینستاگرام نوشت.

وی در پست خود آورده است: " در مکتب اشک

زمانی که همه راه‌ها توسط استبداد بسته باشد، را ه مبارزه ازطریق گریه آگاهی بخش ادامه می یابد.

قهرمان انقلاب گریه یعنی امام سجاد(ع) آموزگار صبر، مظهر نوسازی معنوی جامعه و هم افزايي دانش و بینش اسلامي است. ایشان در سخت ترین دوران حیات شیعه یعنی پس از وقایع کربلا، با گریه ودعا به شيعيان درس دانایی ، صبر و خويشتنداري آموختند و ثابت کردند که دشواری شرایط، مانع از وظيفه پاسداری از دين نخواهد شد.

میراث گرانسنگ امام زین العابدین (ع) که کتاب نوراني «صحیفه سجادیه» است، کتاب انقلاب دعا ، گريه و تضرع آگاهي بخش است."

دشواری شرایط مانع از وظیفه پاسداری از دین نیست

انتهای پیام/

تسلیت محسن رضایی به مناسبت شهادت امام سجاد (ع)



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دشواری شرایط مانع از وظیفه پاسداری از دین نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..