تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پشت‌پرده خط خوردن ۳ پرسپولیسی از تیم ملی

روزنامه خبرورزشی نوشت: در حالی که پرسپولیس در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۴ گل از الهلال عربستان خورده بود، مرد پرتغالی؛ علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، حسین ماهینی، کمال کامیابی‌نیا، وحید امیری و حتی مهدی طارمی را به اردوی تیم ملی فراخواند.

پس از چند روز کارلوس کی‌روش سه بازیکن پرسپولیس به اسامی حسین ماهینی، کمال کامیابی‌نیا و محمد انصاری را از لیست تیم ملی خط زد تا خیلی‌ها شگفت‌زده شوند.

گرچه خط خوردن حسین ماهینی و کمال کامیابی‌نیا می‌توانست قابل پیش‌بینی باشد اما قلم قرمز کشیدن روی اسم محمد انصاری اتفاق عجیبی بود.

کارلوس کی‌روش اعتقاد خاصی به محمد انصاری دارد و او را مدافعی خوش‌تکنیک، فنی و بااخلاق می‌داند. مرد پرتغالی در محافل خصوصی و نزد دستیارانش همواره از انصاری تعریف و تمجید می‌کند و خط زدن این بازیکن کمی سؤال‌برانگیز شد.

دیروز یک منبع مطلع و نزدیک به فدراسیون به ما خبر داد این قضیه بی‌ربط به بازی برگشت پرسپولیس مقابل الهلال عربستان نیست. لابد می‌دانید برانکو چندی پیش در مصاحبه‌ای اظهار داشت گرچه از دست دادن ملی‌پوشان خود در آستانه دیدار برگشت با الهلال عربستان می‌تواند تأثیر منفی روی عملکرد تیمش داشته باشد اما او وارد دعوای جدید با کی‌روش نخواهد شد.

برانکو مدعی شد نمی‌خواهد متهم به بر هم زدن اردو یا بازی دوستانه تیم ملی شود و...

حالا به نظر می‌رسد کارلوس کی‌روش باهوش و زرنگ سیاستمدارانه ۳ ملی‌پوش پرسپولیس را خط زد که متهم به تضعیف این تیم قبل از دیدار برگشت مقابل الهلال نشود!

کارلوس کی‌روش؛ ماهینی، کامیابی‌نیا و انصاری، ۳ بازیکن کلیدی و آماده پرسپولیس را در اختیار برانکو گذاشت اما علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی و مهدی طارمی محروم را حفظ کرد.

شاید بپرسید چرا کی‌روش لطف خود را با خط زدن سیدجلال حسینی، علیرضا بیرانوند و مهدی طارمی تکمیل نکرد؟

جواب روشن است. خط زدن علیرضا بیرانوند نزول کرده می‌تواند از لحاظ روحی و روانی هم حسابی او را به هم بریزد.

سیدجلال حسینی هم مدت‌هاست از مصدومیت رنج می‌برد و حضور در تمرینات تیم ملی و کار زیر نظر پزشکان باعث تسریع در روند بهبودی او می‌شود.

همچنین لطف اصلی را کی‌روش به مهدی طارمی کرد که ۴ ماه محروم است و قادر به همراهی پرسپولیس نیست.

دعوت از مهاجم محروم بوشهری به حفظ آمادگی فنی و روحی و روانی طارمی کمک می‌کند تا بیش از این نابود نشود!

حالا به ما حق می‌دهید تیتر بزنیم: «کارلوس کی‌روش با خط زدن ۳ پرسپولیسی به برانکو لطف کرد؟!»

43503




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پشت‌پرده خط خوردن ۳ پرسپولیسی از تیم ملی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..