تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دلیل لغو جلسه طارمی در کمیته اخلاق

۶۰۸۷۴۹

۲۴۱  بازدید

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ابعاد مختلف و تازه پرونده شکایت باشگاه ریزه اسپور از مهدی طارمی و محرومیت این بازیکن و همین طور باشگاه پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالات را مورد بررسی قرار می‌دهد.

ایسنا: امروز قرار بود مهدی طارمی برای پاسخگویی پیرامون دلایل محکومیت خود توسط فیفا پس از جدایی از باشگاه ریزه‌اسپور ترکیه در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال حاضر شود اما کمیته اخلاق که بر اساس وظایف ذاتی خود باید اقدامات مناسب جهت کشف علل و دلایل محکومیت فوتبال ایران را انجام دهد، تصمیم گرفت برای بررسی ابعاد مختلف پرونده فیفا جلسات بیشتری را برگزار کند.

بر همین اساس پنج‌شنبه هفته جاری جلسه‌ای با حضور کارشناسان بین‌المللی و حقوقی فوتبال ایران برای بررسی همه جانبه این پرونده برگزار خواهد شد تا پس از پیگیری موارد مختلف و بررسی همه جانبه این موضوع از سوی کمیته اخلاق، اقدامات دیگر از جمله حضور مهدی طارمی و دیگر افراد دخیل در این پرونده در کمیته اخلاق و پاسخ‌گویی به شبهات، انجام گیرد.

همچنین کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال به باشگاه‌ها به ویژه باشگاه‌های لیگ برتری هشدار داده است که اگر مواردی مشابه به دلیل ضعف مدیریتی و حقوقی اتفاق بیفتد و چهره فوتبال ایران را در مجامع بین‌المللی خدشه‌دار کند، کمیته اخلاق موضوع را به صورت جدی از مدیران ارشد باشگاه از جمله مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه پیگیری و افراد خاطی را مورد بازخواست و اقدامات قانونی قرار خواهد داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دلیل لغو جلسه طارمی در کمیته اخلاق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..