تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مارگیری افسر پلیس، سوژه خنده کاربران شد + فیلم

مارگیری افسر پلیس موجب خنده حضار شدبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ افسر پلیس آمریکا برای گرفتن مار کوچکی که وارد ساختمان اداره پلیس شده بود، حرکاتی را به نمایش گذاشت که همکارانش را به خنده انداخت. 

ویدئویی از صحنه‌های مارگیری افسر پلیسی در حال دست به دست شدن میان کاربران فضای مجازی نیز هست. در این ویدئو افسر پلیس با حرکاتی عجیب و مضحک اقدام به گرفتن مار کوچکی کرد که در محوطه اتاق در حال حرکت و جابجایی بود. این افسر پلیس  با فریاد و جیغ بر سر مار سعی داشت آن را به بیرون از اتاق هدایت کند. او برای این کار به انجام هر کاری متوسل شد.

مار در نهایت با همکاری سایرین از اتاق خارج شد. در انتهای ویدئو افسر پلیس پس از خروج مار مانند کودکان به شادی و پایکوبی پرداخت که این حرکت او باعث خنده بیشتر همکارانش شد. صحنه‌های جالب این مارگیری طنز در ادامه ارائه شده است.  

انتهای پیام/

مارگیری پلیس آمریکایی در محل کار



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مارگیری افسر پلیس، سوژه خنده کاربران شد + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..