تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دمپایی های امیر قطر ؛ حاشیه جدید اینستاگرام ظریف +عکس

دمپایی های امیر قطر ؛ حاشیه جدید اینستاگرام ظریف +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد جواد ظریف در ادامه سفر منطقه ای خود به کشورهای همسایه پس از عمان ، امروز وارد دوحه پایتخت قطر شد و با امیر و وزیر امور خارجه و وزیر اقتصاد این کشور دیدار و گفتگو کرد.

محمد جواد ظریف با انتشار پستی در صفحه رسمی اینستاگرام خود خبر این دیدار ها را اعلام کرد.

اما این پست ظریف حاشیه هایی را به همراه داشت، زیرا امیر قطر در دیدار با وزیر امور خارجه کشورمان دمپایی یا نعلین به پا داشت.

انتشار تصویر این دیدار با واکنش کاربران فضای مجازی همراه بود ، زیرا برخی از آنان این رفتار امیر قطر را بی احترامی به وزیر امور خارجه کشورمان قلمداد کردند.

این در حالی است که امیر قطر معمولا این نوع نعلین را در دیدار های رسمی  دیگر نیز استفاده می کرده است.

دمپایی های امیر قطر ؛ حاشیه جدید اینستاگرام ظریف +عکس 

انتهای پیام/

دمپایی امیر قطر در دیدار با وزیر امور خارجه کشورمان حاشیه ساز شد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دمپایی های امیر قطر ؛ حاشیه جدید اینستاگرام ظریف +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..