تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هواوی میت 10، فراتر از یک گوشی هوشمند

هواوی میت 10 فراتر از یک گوشی هوشمند استبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صفحه اختصاصی شرکت هواوی در فضای مجازی ویدئویی منتشر کرده است که جنبه های تازه ای از گوشی پرچمدار این شرکت را نمایان می‌کند.

در این ویدئو که توجه بسیاری از طرفداران را به خود جلب کرده است، هواوی این موضوع را مطرح می‌کند که گوشی  میت 10 صرفا یک گوشی هوشمند ساده نیست؛ بلکه یک ماشین هوشمند بسیار قدرتمند است زیرا می‌تواند مانند انسان ها ببیند، فکر کند و یاد بگیرد.

لازم به ذکر است که میت 10 مجهز به Kirin 970  است و به لطف پردازنده بسیار قدرتمندی که سری میت 10 هواوی دارد، اخیرا بسیاری از صاحب‌نظران این گوشی را رقیب سرسخت آیفون X معرفی کرده اند.

سری میت 10 هواوی شامل 3 گوشی Mate 10, Mate 10 Lite و Mate 10 Pro می‌شود که دارای دوربین دوگانه هستند. این گوشی در تاریخ 16 اکتبر 2017 ( 24 مهر 1396 ) رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/

میت 10 صرفا یک گوشی هوشمند نیست



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هواوی میت 10، فراتر از یک گوشی هوشمند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..