تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعلام فراخوان مقاله برای کنفرانس ملی از گیتی تا کیهان حضرت عبدالعظیم(ع)

فراخوان مقاله برای کنفرانس ملی از گیتی تا کیهان و اهدای دهمین جایزه علمی - ترویجی حضرت عبدالعظیم(ع)به گزارشحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛به نقل از روابط عمومی آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السّلام، کنفرانس ملی از گیتی تا کیهان و اهدای دهمین جایزه علمی - ترویجی حضرت عبدالعظیم علیه السلام ؛ به همت مرکز نجوم و علوم نوین معاونت امور روحانیون آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السّلام و با همکاری انجمن نجوم ایران و انجمن رشد و توسعه دانش سپهر، در روز پنجشنبه 10 اسفندماه96 از ساعت 8 صبح الی 18 در محل تالار شیخ صدوق (ره) آستان مقدس حضرت عبدالعظیم علیه السّلام برگزار می شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمّد تقدیری رئیس مرکز نجوم و ستاد استهلال استان تهران بعنوان رئیس همایش و دکتر سپهر اربابی ، کیهان شناس و عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی قم دبیر علمی همایش خواهند بود.

این همایش با اهداف ایجاد انگیزه علمی و خودباوری در بین دانش پژوهان ایرانی، تبادل نظر میان صاحب نظران در جهت شناخت ترویج و معرّفی هر چه بیشتر زمینه های تحقیق در نجوم و اختر زیست شناسی و کیهان شناسی، زمینه سازی جهت تأسیس رصدخانه ای خورشیدی و مرکز مطالعات منظومه شمسی در تهران، زمینه سازی برای بازآفرینی تمدن اسلامی در عصر حاضر برگزار خواهد شد.

علاقمندان می توانند آثار و مقالات خود را تا 12 بهمن ماه 1396 در محورهای :

1. عالم اولیه از تورم تا تشکیل ساختارها

2. پیدایش و تحول کهکشانها

3. تشکیل ستاره ها و منظومه های سیاره ای

4. اختر زیست شناسی و سیارات فراخورشیدی

5. احتمال کشف حیات هوشمند در جهان

6. پیدایش عالم از دیدگاه فلسفه و ادیان

به دبیرخانه همایش به آدرس شهرری، آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم علیه السّلام، مرکز نجوم و علوم نوین، و یا به دورنگار 51223302-021 ارسال و برای اطلاعات بیشتر با آدرس الکترونیک asemaneazim@gmail.com و آدرس تلگرامی asemaneazim@ ارتباط و یا با شماره های 51223337-021 ، 55951286-021 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعلام فراخوان مقاله برای کنفرانس ملی از گیتی تا کیهان حضرت عبدالعظیم(ع)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..