تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چالش بازسازی آثار هنری تاریخی به شکل واقعی

۶۰۸۴۶۴

۴۴۸  بازدید

همیشه دوست داشتید در یکی از نقاشی‌های داوینچی یا ونگوک بدرخشید؟ پلتفرم «VanGoYourself» فضایی است که شما و دوستانتان می‌توانید آثارهنری تاریخی را بازسازی کنید و آن را با دنیا به اشتراک بگذارید.

برترین ها: همیشه دوست داشتید در یکی از نقاشی‌های داوینچی یا ونگوک بدرخشید؟ پلتفرم «VanGoYourself» فضایی است که شما و دوستانتان می‌توانید آثارهنری تاریخی را بازسازی کنید و آن را با دنیا به اشتراک بگذارید. این پلتفرم به منظور ترویج میراث فرهنگی اروپا تشکیل شده و ما را تشویق می‌کند با هنر بازی کنیم. از طریق این وبسایت، هنردوستان تشویق می‌شوند از بیش از ۱۰۰ نقاشی از ۳۴ سالن در ۱۵ کشور دیدن کنند. هر نقاشی برچسبی دارد که به شما کمک می‌کند انتخاب کنید. آیا شما هم دوست دارید یکی از آثار هنری را بازسازی کنید یا مهارت‌های خود را در چالش بازسازی آثار هنری اثبات کنید؟ با این پلتفرم خیلی راحت می‌توانید این کار را انجام دهید بدون اینکه به مهارت نقاشی خاصی نیاز داشته باشید، فقط کمی تخیل و خلاقیت نیاز دارد.

چالش بازسازی آثار هنری تاریخی به شکل واقعی  چالش بازسازی آثار هنری تاریخی به شکل واقعی   چالش بازسازی آثار هنری تاریخی به شکل واقعی چالش بازسازی آثار هنری تاریخی به شکل واقعی  چالش بازسازی آثار هنری تاریخی به شکل واقعی  چالش بازسازی آثار هنری تاریخی به شکل واقعی  چالش بازسازی آثار هنری تاریخی به شکل واقعی  چالش بازسازی آثار هنری تاریخی به شکل واقعی  چالش بازسازی آثار هنری تاریخی به شکل واقعی 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چالش بازسازی آثار هنری تاریخی به شکل واقعی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..